Raamattu Nyt - Or Never

Maailma kiehuu ja kuohuu - mitä sanoo Raamattu?

"Minä olen tullut valoksi maailmaan, ettei kukaan, joka uskoo minuun, jäisi pimeyteen. Jos joku kuulee minun sanani eikä noudata niitä, minä en tuomitse häntä. Sillä minä en ole tullut tuomitsemaan maailmaa, vaan pelastamaan maailman. Joka halveksii minua eikä ota vastaan sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, minkä olen puhunut, on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä." Joh.12:46-48.

Saatana syyttää Kristuksen seuraajia

Me, viimeinen sukupolvi, elämme Kristuksen tulon odotuksessa. Raamatun luotettavat ennustukset täyttyvät kiihtyvällä vauhdilla (esim. Matt.24. luku). Saatana riivaajahenkineen tietää, että hänen tuhannen vuoden vankeutensa on pian alkava autiolla maapallollamme, siksi hän alaisineen on herännyt kuumeiseen toimintaan pyrkien estämään suuren Yehovah'n ennustusten toteutumista, mutta turhaan, hän jopa toimillaan edistää niitä! Nykyinen jesuiittapaavi puhuu niinkuin olisi jo saanut koko maailman valtansa alle (Dan.8:23-26). Pian syttyvät vainot jälleen Jumalan jäännöskansaa vastaan, mutta ilman ihmiskättä tuo jumalaton valta muserretaan (Dan.7:25,26).

Jumala puhuu Jesajan kautta juuri meidän ajastamme Jes.24:1-6: ”Yehovah tekee maan tyhjäksi ja autioksi, mullistaa sen muodon ja hajottaa sen asukkaat. Niin kuin käy kansan, niin käy papinkin, kuten orjan, niin hänen herransa, kuten orjattaren, niin hänen emäntänsä, kuten ostajan, niin myyjän, kuten lainanottajan, niin lainanantajan, kuten velallisen, niin velkojankin. Maa tyjennetään autioksi ja ryöstetään tyhjäksi. Yehovah on tämän sanonut. Maa murehtii ja lakastuu, maanpiiri nääntyy ja riutuu. Kansan ylhäiset maassa nääntyvät. Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton. Sen tähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystään kärsivät. Siksi maan asukkaat kuumuudesta korventuvat ja vähän jää ihmisiä jäljelle.”

Mutta Saatana syyttää aiheuttamistaan luonnon katastrofeista ja pandemioista antikristillisen lakinsa rikkojia, sillä hänen sunnuntaitaan ei globaalisesti pyhitetä kirkossa käyntiin eikä perheiden yhteiseen vapaa-ajan viettoon (esim. European Sunday Alliancen pyrkimykset). Saatana itse on saanut seurakunnat rikkomaan Jumalan lait, muuttamaan Yehovah'n käskyt ja hylkäämään iankaikkisen liiton. Langenneen Luciferin lähin liittolainen maan päällä, paavinvalta, julistaa muuttaneensa Jumalan lain, ja on saanut uudelleen valtaansa eri kirkkokunnat. Paavi hamuaa helmaansa kaikki eri uskonnot ja uskonnottomat muodostaen tästä uskomusten sekoituksesta yhden maailmanuskonnon, jonka päänä hän itse jumalansa langenneen Luciferin eli sunnuntai-Kristuksen sijaisena hallitsisi koko maailmaa. Vain yhtä uppiniskaista joukkoa hän ei suvaitse suureen seurakuntaansa: niitä, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen usko (Ilm.14:12), heidät hän tahtoo pahimpina vihollisinaan tuhota. No, eivät nuo Yehovah'lle uskolliset ole hänen alaisuuteensa pyrkimässäkään. Heidän tehtävänään on paljastaa suuren Babylonin synnit, julistaa ”kolmen enkelin sanomaa” (Ilm.14:6-11) ja kutsua vielä Babylonissa olevia Jumalan lapsia ulos siitä synninpesästä, joka on tuhoon tuomittu (Ilm. 18. luku); ja tasoittaa tie Kristuksen tulolle.

Jesajan ennustuksen mukaan Jumalan ja ihmisen välisen liiton ja ikuisen lain rikkonut ihmissuku on syypää kaikkiin pahoihin muutoksiin ja mullistuksiin maapallollamme. Yehovah ei tahdo, että kukaan ihminen hukkuisi, vaan että hän eläisi iankaikkisesti (Joh.3:16). Siksi Hän kehottaa suuressa rakkaudessaan kaikkia tekemään parannuksen, luopumaan väärästä lepopäivästä, sunnuntaista, ja antamaan kunnian Jumalalle, joka on koko maailmankaikkeuden Luoja, pyhittämällä Hänen sapattinsa (perjantain auringonlaskusta lauantain auringonlaskuun): ”Peljätkää Jumalaa ja antakaa Hänelle kunnia, sillä Hänen tuomionsa hetki on tullut. Kumartakaa Häntä, joka on tehnyt taivaat, maan, meren ja vesien lähteet.” Ilm.14:7 (vertaa 2Moos.20:11). Pyhittämällä sunnuntain, viikon ensimmäisen arkipäivän, sinä häpäiset Luojaasi ja Lunastajaasi ja rikot Hänen lakinsa IV käskyn. Sunnuntain pyhittäjänä et kumarra Jumalaa vaan petoa, jonka kuolinhaava parani (Ilm.13:12), ja kun sunnuntailaki tulee, olet silloin valmis ottamaan pedon merkin oikeaan käteesi tai otsaasi (Ilm.13:16), joka tarkoittaa, että pitäydyt työstä sunnuntaina koska muutkin niin tekevät ja maan laki niin määrää, tai tietoisesti haluat uhmata Jumalaa asettumalla Häntä vastaan ja langenneen Luciferin puolelle.

On kulunut vuosi siitä, kun koronavirus rantautui virallisesti maahamme. Amerikassa se havaittiin loka-marraskuun vaihteessa vuonna 2019. Vuoden 2017 alussa jesuiittakoulutettu Anthonio Fauci ”ennusti”, että tällainen pandemia on varmuudella tulossa Trumpin valtakauden aikana. Faucin virasto oli lahjoittanut Kiinassa olevan Vuhanin biolaboratoriolle 7,5 milj. dollaria viruksen geenimanipulaatiotutkimuksiin. Virallisena selittyksenä pandemian alkulähteeksi ”uskotaan” olleen Vuhanin torilla ruoaksi myyty koronavirusta ihmisiin levittänyt lepakko?

Koko maailma seuraa yhdestä tuutista tulevia ohjeita pandemian hillitsemiseksi. Tehokkaista vitamiini-vaihtoehdoista ja terveistä elintavoista vaietaan, ainoastaan massarokotus ratkaisee ongelman. Rokotetehtailla ei ole mitään vastuuta tämän tuotteensa haitoista, vastuu on rokotteen hankkineilla valtioilla, jos niilläkään, todellinen vastuu mahdollisista haitoista jää rokotteen ottaneille. Auton valmistajalla on vastuu valmistamansa uuden menopelin turvallisuudesta. Jos autossa havaitaan joku mahdollisesti vaaraa aiheuttava vika, koko tuotettu erä määrätään pois myynnistä ja autotehtaan on korjattava myydyt menopelit omalla kustannuksellaan. Koronarokotuksissa ihmiset ovat koekaniineina, rokotetehtaat käärivät miljardivoitot ilman mitään vastuuta rokotteensa mahdollisista kohtalokkaista haittavaikutuksista. Kolme henkilöä maassamme on kuollut pian saatuaan rokotteen. Kaksi 85 vuotiasta vanhusta ja yksi työikäinen. Selitys on, että he sattuivat kuolemaan pian rokotteen saatuaan vakaviin sairauksiinsa. Rokotteella ei ollut osuutta kuolemiin, niin väitettiin. Uskoo ken tahtoo, sillä uskon varaan nuo selitykset jäivät. Miksi sitten rokotetaan kuolemansairaita, kuolemassa olevia työikäisiä ja vanhuksia? Mitä hyötyä siitä heille on? Miksi tilastoidaan ne kuolleet sairaat ja vanhukset koronaan liittyen kuolleiksi, jotka olisivat kuolleet pian muutenkin vakaviin sairauksiinsa? Tässä ei ole johdonmukaisuutta, vaan tarkoitushakuisuutta, aivopesua.

Jumala tietää ja näkee kaiken, me voimme pettää ihmistä, mutta Jumalaa ei kukaan voi pettää. Kaikki teot tuodaan aikanaan taivaassa tuomiolle. Silloin teot punnitaan ja kukin saa palkkansa tekojensa mukaan, lakikirjana väärentämätön Raamattu. Jeesuksen tuloa odottavalle kansalle on annettu terveyssanoma. Sitä noudattaen voimme elää terveinä ja vastustuskykyisinä kulkutauteja vastaan. Vanhoissa tutkimuksissa on todettu terveyssanomaa noudattavien adventistien elävän noin 10 vuotta pidempään kuin muu väestö. Terveyssanomaan kuuluu puhdas kasvisravinto, luopuminen epäterveellisistä nautintoaineista ja patenttilääkkeistä, terveellinen koti, raitis ilma, liikunta, lepo, rukousyhteys Kristukseen – ylimpään Lääkäriimme ym. Sanoma perustuu Raamatun ohjeisiin.

Raamatun Jeesus Kristus siunatkoon ja varjelkoon sinua Henkensä ja pyhien enkeliensä kautta. Aamen.

Pitäisikö minun ottaa rokote?

Amerikka edellä, muut perässä

Pandemia tasoittaa tien sunnuntailaille!